Bona tarda famílies!
Aquest divendres hem gaudit molt de la sortida al parc de Vallpardís. Un cop vam arribar al castell, ens van explicar un conte de princeses que trenca amb els estereotips. Ens va encantar tant el missatge del conte com la visita al castell. I és que aquest conte ens convidava a participar! Mireu mireu:
Mentre ens explicaven el conte, anàvem visitant cada espai de l'antic castell... quina passada!
A l'acabar el conte, vam anar a donar una volta pel museu dins del castell i també vam pujar a la planta més alta d'aquest.Per acabar la visita al castell, vam aprofitar per a fer algunes fotografies en grup per enmarcar aquest dia tan divertit.
Finalment, vam passejar pel parc de Vallparadís i vam dinar i jugar en un parc de pirates! Vam jugar que alguns eren taurons, altres pirates... En fi, un dia ple de riure i diversió. Us esperem la setmana que ve Micacos!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.